Monday, December 19, 2011

I'm with Cubbins

Mul oli laupäeval jõul vol 1. Igati püha üritus- mandariinid, päkapikud ja sõbrad olid platsis. Salmi keegi lugema ei pidanud, laulukesi laulma ka mitte, joonistama ja maalima pidi! Ja nagu õhtu alguses selgus, ka arvutama...

Mõnda aega tagasi tekkis mul geniaalne plaan joonistada oma voodi kõrvale kapi tagant välja hiilima üks tegelane nimega Bartholomew Cubbins. Ainus pilt, mis ma temast näinud olin, on selline:

















Lihtne, onju? Must tüüp! Mina tahtsin teda seinale saada enam-vähem elusuuruses ja jalgadega, see tähendas aga seda, et kuna ma ise joonistada ei oska, siis tuli sõbrad appi võtta, jõulupeo ettekäändel:D Selgus, et nad on ka täitsa andetud, aga mis sellest, lihtsalt 5 andetut inimest hakkasid seda pildikest edasi arendama...

Esimene ja kõige jubedam probleem: kust alustada?
Idee: naba on vaja paika panna!
Lahendus: Riivo jagas A4 suuruse ja pooliku Barti ruudukesteks ja kandis üle suurele lõuendile. Ja nii me siis hakkasime arutama, kriipsukesi ja täpikesi tegema, millises ruudus tema lõug lõpeb ja millises kastikeses nina asub....

Teine probleem: kes julgeb jooni tõmbama hakata?
Loomulikult jäi see raske loominguline töö tüdrukutele- mulle ja Reesile. Kasutasime julgelt harilikku pliiatsit ja kustukummi ja lõpuks hakkas tunduma, et asjast võib asja saada, sest meie tõmmatud jooned meenutasid täitsa hästi kuju A4-l.

Kolmas probleem: kuidas Bart jalad alla saab?
Ma üritasin näidata, mis "asendis" tal minu ettekujutuses jalad olema peaksid. Üritasin peegli abil selgusele jõuda, kui kaugele võrreldes kätega ta põlv ulatuma peaks... Kõige lihtsam oli ikka proovida! Janno joonistas väikesel paberil Bartile jalad ära ja selle järgi (ikka pliiats ühes käes ja kumm teises) sebisime lõuendile ka pikad kõhnad jalad alla.

Neljas probleem: millised papud Bartil jalas on?
Mitme peale otsustasime, et tal on Jared Leto kossid (tegelikult mina vist otsustasin... aga kõik soovitasid midagi:D)!




















Viies, kõige suuremat, põhjalikumat ja naljakamat arutelu põhjutsanud probleem: millised on Barti kannid??? Neid ei olnud keegi kuskil näinud...
Ma ei oska siia praegu enam kirja panna, mida täpselt keegi ütles või arvas, aga uskuge, see oli naljakas! Lõpuks tulin mina enda arvates väga geniaalse lahendusega välja: kui keegi pole Barti kanni näinud, siis teeme nii, et tal tolkneb T-särgi saba üle kanni ja asi lahendatud. Järjekordselt (vist?) ainult minu arvates sobis väga hästi, tundus loogiline.... Joonistasin särgi nurga ära ka ja siis ristiti Bart hoopis Kant-Kanniks! Pool seltskonda ei usu vist siiani, et ma joonistasin särgi saba aga mitte kanni! :D:D Juhtub, uskmatuid on ilm täis.... :):):)

Kuues probleem: kui vedel/paks peaks olema värv, mille ma olin ostnud Barti maalimiseks?
Katse-eksitusmeetodiga selgus, et esialgu sai see liiga "lahja", aga polnud hullu miskit, ühe kihi maalisid Janno ja Riivo lõuendile ikkagi selle sama "lahusega".














Hiljem ma paksendasin värvi ja nad käisid Barti veelkord üle. Nii sai tüüp endale heledama juuksetuti ja muidu üleni mustaks! Nüüd on talle vaid päikseprillide raam ka vaja joonistada, siis on ta täiuslik:D:D

Lasime oma teosel pisut kuivada ja lõime ta siis "nätsuga" seina ka! Minu "Mission Impossible" oli nüüd "Mission Accomplished".



















Tüüp on mu seinal täpselt selline, nagu ma tahtsin ja ta mõjub täpselt nii, nagu ma tahtsin. Super!

PS, me kõik vist alahindasime oma võimeid...? :D

*Kui Riivo tegeles matemaatikaga tuli Musakanalist nagu tellitult Thirty Seconds To Mars'i "Hurricane"- väga asjakohane sissejuhatus õhtule:) Kuskil peale kahte öösel, kui külalised olid lahkunud ja mina tuttu hakkasin sättima, näitas Musakanal mulle uuesti sama videot. Üks kord ajastasid nad ka oma videosid hästi:)

No comments:

Post a Comment