Monday, December 26, 2011

Jõulud

Siki päästis jõuluõhtu. Kuigi Sa seda blogi ei loe, siiski SUUR AITÄH Sulle, et tulid! Meil oli päris huvitavate meenutuste õhtu:)

***

Kas Salvo kelguga sõitis trepist alla Margo või Raigo? Kumb valis selleks jalgratta? Raigol oli meeles, et tema "kelgutas" trepist alla ja pea lõhki. Margo kinnitas, et tema valis ratta.
Margo: "Esimene kord ei õnnestunud, käisin üle pea. Arvasin, et viga on tehnikas"
Raigo: "Teisel korral tulid tagurpidi alla?"
Margo: "Ei, ma arvasin, et ma pean kiiremini alla sõitma!!!"
Mõlemal on kuklas õmblus:)

***

Heigoga juhtus ka alati pidevalt midagi, tihti käidi kiirabis...
Raigo kommentaariks: "Ta oli püsiklient! Kliendikaart oli olemas!!!"

***

Sõna otseses mõttes südaöösel läksime Raekoja platsile kolama, sest me Tartu inimestena polnud oma linna kuuske veel näinud... Vähemalt osad meist polnud. Lund sadas, hästi ilus oli:) Nagu päris jõulud täitsa.




***

Päeval sain üle hulga aja Võnnus vanaisa haual käia. See kõlab nüüd veidi valesti, aga mulle meeldib surnuaial käia. Mulle ei meeldi, et mu vanaisa ja onu surnud on! Aga kuna elu on juba kord nii läinud, siis ma valin pigem variandi neid aeg-ajal kasvõi surnuaias külastada. Peale seda käisin kirikus ka! Seal samas Võnnu kirikus. Mulle kuidagi... Väga meeldis.

***

Ja lapsed on niiiiii-iiiiiii vahvad! Lihtsalt kohe nii ägedad, et ma ei oska seda seletada...

No comments:

Post a Comment