Tuesday, December 13, 2011

Hetk

Ma käisin korraks maal. Te vist juba teate, kui väga ma toda kohta armastan. Praegu oli seal pisut nukker, puud raagus, külm... Aga lund oli rohkem kui linnas!

Pidin pööningul käima ja ühe pisikese asja sealt kaasa võtma. Mind juhendati täpselt, kust seda seal kola sees leida. Asi ootas mind juhatatud kohas.

See oli 80ndatest pärit suitsupakk "Ekstra". Need olid onu Silveri suitusud... Tema surmast sai sel sügisel 10 aastat mööda ja 13 sellest hetkest mil ta suitsetamise maha jättis... See pakk oli tema pluusi taskus, mis rippus meil pööningul kogu selle aja. Tegelikult ilmselt veel varasemast arvestades, mis margiga tegu oli... Pakil kenasti kiri peal, et "Toodetud NSVL-is".

Ma võtsin sutsupaki taskust välja, leidsin tasku põhjast veel tikudki. Jõllitasin neid natuke ja kuidagi imelik hakkas. Panin nad taskusse tagasi, tegin pildi ja siis unustasin korraks, kus ma olen ja mis ajas ma olen. Vaatasin seda pluusi ja suitsupakki ja olin veendunud, et kohe tuleb kuskilt onu Silver ja küsib, kus ta suitsud on. Ta oli seal, minu juures, ma olen selles täiesti kindel. Üheks hetkeks oli kõik nii nagu vanasti.

Aga siis mulle meenus, et aasta on 2011 ja ma olen pööningul. Kuigi nutt kippus kurku oli mul hea meel, et korraks oli kõik hästi. Ma olin selle tunde ammu unustanud...

No comments:

Post a Comment