Saturday, February 15, 2014

Tige klient*

Sellest aastast alates võtab Elisa arve e-mailile saatmise eest 60 senti. See olevat kõik Euroopa Liidu süü, sest seoses SEPA-ga tuleb teha täiendavad kulutused. Kas need kulutused jäävadki kestma???? Igakuiselt, muudkui muutub? Ja muudkui kulub?

Ma ei saa ikkagi aru, kuidas see nagunii juba koostatud arve minu e-posti aadressile saatmine nüüd lisakuluks muutub? Või mingiks teenuseks?

Mõni päev tagasi sain Elisalt reklaamkirja, e-posti aadressile. Kas see on ka mugavusteenus, mille eest mul järgmise kuu arvel on lisarida summaga 0,6 euri????

Tegelikult on asi lihtsalt nii, et kuna tekkis võimalus keerutada klientide jaoks segase asjaga ja küsida endale raha juurde, siis seda ka tehti. Ja loomulikult jätkatakse mulle millegi pähemäärimisega tasuta, olgu siis lisakulu või mitte- äkki ikka ostab midagi!!!


Fuu, nõme käitumine! Lasen Elisast jalga, kui keegi parema pakkumise teeb! Tulge ja pakkuge nüüd mulle hüpersuper odavat paketti! :D

*Lõpuks ometi muundusin minagi õelaks kliendiks, kes millestki aru ei saa, et kuidas asjad käivad või mis miski maksab!

1 comment:

  1. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete