Monday, December 13, 2010

No disc!

Ma kaklesin täna oma CD-mängijaga. Ta on 10 aastat vana, ta on ümmargune (sellest tema hüüdnimi Muna), tal on isegi kassettide esitamise seade olemas!!!! Kujutage ette reliikviat!:) Eriti vahva on see, et kassette saab temaga suurepäraselt kuulata, aga CD-dega on probleem. Mida rohkem ma mingit plaati kuulata soovin, seda suurema tõenäosusega teatab mu Muna: "no disc"!

Igatahes on mul nüüd puhastusplaat. Tõestamaks, et Muna ei laula, panin talle suvalise plaadi sisse ja kujutage ette: terve plaadi mängis ära!!!! Lubas lugusid ka vahetada, mida pole eelmise 2 aasta jooksul kordagi teha õnnestunud! Ta lihtsalt teatas varem selle peale taaskord "no disc"! Hea oli kui üldse plaati mängima hakkas ja kui hakkas, siis ei tohtinud teda rohkem puutuda, muidu pani pillid kotti!

Ja nüüd tema laulis mulle suvalise plaadi ette... Õnn oli üürike, Panto plaadi peale käratas kohe "no disc"! Ja puhastusplaadi peale ka!!!! Kuda kuradi moodi ma saan "play" vajutada, kui asi karjub mulle vastu "no disc"??? Mina seletan ikka edasi, et "Sul on plaat sees, ausõna panin!", aga ta ei usu ju.... Niiet plaadist polnud kasu...

A miks mul üldse seda CD-mängijat vaja on? Sest tal on palju parem heli kui mu Tibukesel. Ja ma olen viimasel ajal endale 6 plaati ostnud (3-s karbis) ja ma tahan neid kuulata ilma arvuti undamiseta taustal! Vot!



Tegelikult soovitati mul hoopis jõuludest kirjutada, pidavat teemakohasem olema:) Võib-olla tõesti... Aga mis neist ikka toksida... Kuigi... Sel aastal on jõulud teisiti;) Kohe väga teisiti! Heas mõttes! Sest seekord on kogu pere koos, niipalju kui meid on! Ja see on super!

Jõuludest veel... Kallis Jõuluvana, palun too mulle Hurtsi kontserdi pilet! Too kohe kaks... Teise annan Riivole:) Või too mulle üks ja talle ka üks, see oleks kah hea lahendus:) Palun?:D

Mu hetke lemmikJÕULUlaul on Hurts "All I Want For Christmas Is New Year's Day". Hästi kurb, aga ilus laul. Ja ma tean kedagi, kes ilmselt ootabki uut aaastat ja paremat algust rohkem kui mina...

2 comments:

  1. sul see "muna" on ilmselt natsa vana moodsate cd'de mängimiseks. jõuluajast niipalju, et mul on väga hea meel endiselt-jäädavalt, et kodumaal olen. 2010'st aga saaks ma lausa raamatu kirjutada :)

    ReplyDelete
  2. Muna peab kõiki tavalisi CD-sid mängima. Ta oskab küll:) Ta on kaua seisnud lihtsalt.

    Sa saad tõesti juba raamatu kirjutada sellest aastast! Äkki kirjutad? Saad pisut taskuraha:)

    ReplyDelete