Sunday, November 1, 2009

Üks istumiskoht vähem

Poosetame diivanil (minu voodis:D), vahime "Arukat blondiini", nagu varem poleks näinud... Aga midagi paremat ka telekast ei paista.

Järsku hakkab mu telefon helendama ja Lauri Saatpalu laulma: "Tere süütu suguühe ühest kaugest ajast...". Helistab üürileandja.(!!!???) Esimest kõnet vastu ma ei võta, sest mida olulist saab TEMAL olla mulle öelda pool kümme laupäeva õhtul??? (Kunagi varem on ta mulle helistanud nii, kogemata, valis vale numbri vms.) Aga kui Ta siiski kohe uuesti helistab, võtan ikkagi vastu. Selgub, et Ta helistab mulle siiski täitsa teadlikult. Nimelt tuleb keegi meie vana sõbra järele, ehk siis WC pott külmkapi kõrval saab uue omaniku!!!

Möödub 45 minutit. Kuulutan tähtsalt, et kannatan veel 15 minutit oodata ja siis helistan üürileandjale tagasi ning teatan, et ma lähen magama ja tulgu see uus omanik oma varandusele homme järgi! Kui lause lõpetatud saan, heliseb uksekell ja ennäe imet, polegi Halloweeni sandid!!! Hoopis ostja koos pisikese poisiga! Ja viibki meie potikese ära!!!! Ei ühtegi kobinat, Tal on täitsa hea meel sooritatud ostu üle! Palju õnne Talle:D Tehingu maksumus kahjuks ei selgu.... ;)

Kas nüüd on lõpuks WC poti saaga läbi? :D

No comments:

Post a Comment