Monday, September 28, 2009

Torujüride külaskäik (4. jagu)

Täna on esmaspäev ja nad on tagasi! Torumehed:D

Hommikupoolik oli vaikne, nad kolistasid mujal ringi, aga lõunast käis möll siin. Meie korterist lükati alumiste korruste poole toru ning ühel hetkel jäeti see ülejäänud torurull meie vetsu niisama seisma. Töömehed läksid korrus allapoole ja nende sealse tegevuse tõttu elas see torurull meie peldikus oma elu:D Kolises ja värises ja liigutas omaette:D:D Naljakas oli:D

Aga siis nad tulid tagasi ja hakkasid puurima ja lammutama.... See toimus väga lärmakalt! Kahjuks ma kõike ei näinud- kuulnud, sest ma pidin poes pissil käima, aga kui tagasi tulin, siis istusid kaks meest mul esikus oma Makita kollektsiooni keskel ja kolmas susserdas WCs! Nad suutsid oma riistadega päris palju müra tekitada!

Ja nüüd küsis Suhtlev Torumees minu jaoks väga segase küsimuse: "Kas paneme boileri tagasi üles?" Ma ütlesin, et ärgu pangu, sest üürileandja riputas juba kuskile pilte üles, et see boiler maha müüa.... Aga segaseks jäi see, et kas nad siis ikka ühendavad soojavee toru ka meie korterisse????? Ühendavad ju....??? Eksju???? No kurat, mõõturi sooja vee jaoks küll panid ära.... Ja kui ma boileri kohta "ei" ütlesin, siis hakkas ta mingeid juppe ja tükke veel otsima....? Ikka sellex, et kui boiler tagasi ei lähe, siis saame sooja vee tollest torust, mis nad just panid...? Järelikult siis ikka ühendas???

Igatahes peavad nad siin veel vähemalt korra käima, sest WC pott on veel esikus, st MÕLEMAD on esikus ja WCs pole jälle ühtegi.... Mul on võimalus oma loll küsimus Rääkiva Torumehe käest üle küsida:D

PS, tegelikult oskab teine mees veel rääkida, tema tõi mulle soojavee mõõturi passi ja ütles ka, mis see on, niiet... Suhtlev Torumees pole ainuke, üks rääkiv on veel:P

Ja nüüd elab meie WC jälle oma elu- miski pudeneb kuskilt laest või seinast vms...

Loodetavasti on õhtuks ikka nii soe kui külm vesi olemas ja WC pott ka paigas ja kinnitatud, vaikselt hakkab siiber saama sellest "käin-poes-pissil-ja-toon-kommi-ka" elust...

Te lugesite järjejutu "Torujüride külaskäik" neljandat osa.

No comments:

Post a Comment