Friday, August 21, 2009

Vaadake, kuhu astute :)

Käisin täna jalutamas. Kõndisin kesklinna kindla sihiga sealt 1 teatud asi ühele teatud inimesele sünnaks osta. (See oli seal 54.- kallim kui ühes teises kohas!!!!) Veetsin ka natuke aega kaubamajas ja mujalgi jalutades. Aga see pole oluline... Tähtis on see, et tulin tagasi ka jalgsi. Veidi peale Kalda tee bussipeatust ja enne Selveri reklaamposti oli maas kokkukägardatud sajaline! Võtsin selle üles ja pistsin tasku! Aitäh sellele õnnetule, kes Koidula oma püxitaskust või kusagilt mujalt ära kaotas! Ma luban, et kasutan raha mõistlikult:P

2 comments:

  1. Ohsavanatagumikküll! Mul on hetkel kriis, äkki keegi viskax mulle ka paar sajalist jalge ette, kui ma homme Tilluga jalutama lähen:D
    Ps, kas ma olen teatud inimene?:P

    ReplyDelete
  2. Jah, Sa oled "teatud inimene"!:D:D

    ReplyDelete