Friday, May 21, 2010

Tort kirsil:)

No ei saa üle ega ümber... Rockist:)

Peale finaalseeria viiendat mängu tegi Anu Säärits inervjuu Rocki peatreeneri Indrek Visnapuuga. Selle mängu järel oli Rock läinud finaalseeriat juhtima 3:2 ja meistritiitli jaoks oli vaja vaid ühte võitu veel. Intervjuu on minu jaoks naljakas, sest mulle tundus, et Anu Säärits suutis küsida ainult lolle küsimusi ja lisaks sellele sain sellest intervjuust ka tohutu tordi ja kirsikompoti isu! Eriti hea oleks muidugi olnud tort kirsil, ehk siis kirsitort:) Kes aru ei saanud, millest jutt, siis intervjuu on siin (maha kirjutatud sport.etv.err leheküljelt videolt):

AS: Kas Rock läheb reedel tiitli järgi või tahate seeria lõpetada pühapäeval koduväljakul?

IV: Igal juhul reedel Rakverre võidumõtetega ja tahame juba tagasi tulla sealt tiitliga.

AS: Rock alustas seda finaalseeriat kahe valusa kaotusega, nüüd olete saanud järjest 3 suurt võitu. Milliste ähvardustega mehed lõpuks mängima saite?

IV: Ei, ähvardusi ei olnud mingisuguseid. Ma arvan, et tegime kahest esimesest mängust õiged järeldused ja muutsime mõningaid nüansse ja need on edu toonud praegu järgnevates mängudes.

AS: Vallo Allingu äsja eetris olnud intervjuus ütles, et neid nüansse välja ei tahaks tuua, aga mis need siiski on?

IV: Ma ei hakka ka, ma arvan, neid detaile siin välja tooma. Need on tegelikult imepisikesed ja imelihtsad asjad, mis on sundinud vastast tegema natukene teistsuguseid lahendusi kui nad tõenäoliselt harjunud on.

AS: Samas midagi väga lihtsalt ei tule, ka täna, nii et mäng oli närviline ja peatreenerina teenisid ka tehnilise vea.

IV: Jah. Mingi hetk seal jah... Tegelt ega peale esimest veerandaega need ülejäänud kolm veerandaega olidki sellised suht närvilised. Ma arvan, et see oli selline strateegiline tehniline ka kohtuniku poolt, et ta tundis, et ei tohi mängu väga närviliseks ajada, sest ma ühtegi roppu sõna ei kasutanud ja otseselt ei karjunud ka, nii et.... Aga ju ma teenitult sain selle.

AS: No kuld on teil käeulatuses. Mida tähendaks Rocki võit Sulle peatreenerina ja klubile tervikuna?

IV: No see oleks ikka võistkondlik võit ja iseenesest selge- igale treenerile ja igale võistkonnale meeldib võita. See oleks kindlasti üks samm arengutees ja klubile see on ühe eesmärgi täitmine, mille poole on tegelikult liigutud terve hooaja jooksul tõusude mõõnadega ja see oleks, ma arvan, magus tort kirsi peal hooaja lõpetuseks.

Ostsin hiljuti Selveri kivideta kirsikompoti, mille sees olid kivid... Muidu oli üsna normaalne, aga kirsid olid väikesed, oleks võinud suuremad olla. Ja sünnaks ostsin kirsitordi ka! Kirsid olid küll tordi PEAL, aga vähemalt olid nad olemas ja väga head:) Kirsi-isu pole kuhugi kadunud... Kõik on Indrek Visnapuu süü! Heas mõttes;)

10 comments:

  1. Kohe puust võttes jah... mõnikord on magusad ka, aga mulle meeldib kirsikompott tohutult. Poe oma oleks võinud veidi magusam olla, aga ikkagi hea:)

    ReplyDelete
  2. Kompott on jaa rohkem nagu moosi-moodi ja magus ning too kõlbab süüa muidugi. :)

    ReplyDelete
  3. Eriti meeldiks mulle see vanaema tehtud kompott, aga meil pole ju maal kirssegi:(

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. aga mulle ei meeldi kui kirsikompott on liiga magus, siis peab palju jooma.;)

    ReplyDelete
  6. Ma eile ostsin kirsikompoti, mis oli jubemagus... Lausa vastikult magus.

    ReplyDelete
  7. Mulle sokolaadid jmt asjad eriti ei istu, soolane on alati parem. tead ju küll seda ütlust, et suhkur on ju valge surm.

    ReplyDelete
  8. Jaaaa... Tean... Aga mäletad, kuidas me maal suhkrusaia sõime? Panime suhkrut saiaviilule ja siis tilgutasime vett peale? Uh, jube... :D

    ReplyDelete
  9. Mulle maitses veel ka võisai ja suhkur sinna peale!

    ReplyDelete