Wednesday, May 5, 2010

Tar-tu Rock! Emotsiooni pealt...

Ma armastan seda meeskonda. Me kaotasime täna. Olin seal. Andsin oma hääle, otseses mõttes. Sellest polnud kasu. Kas ma saan veel midagi teha, et neid aidata? Ma väga tahaks! Aga ma vist ei saa eriti rohkem midagi teha, nemad peavad mängima ja paremini kui Tarvas...

Seda on raske seletada, kui palju mulle nende käekäik korda läheb. Nad on minult päris mitu korda pisarad välja pressinud. Täna olid need kurbuse pisarad.

Võib-olla olengi imelik, pisut segane... See on ju ainult mäng. Aga nii pagana oluline, minu jaoks. Ma TAHAN, et nad võidaks!!! Ma tahan, et nad paneks igasugustel inisejatel suu kinni! Et ei vingutaks Indrek Visnapuu kallal, sest nad teevad video-analüüse! Ja kõik need "käis-ja-lällas-klubis" jutud... Nii kui kedagi neist kusagil väljas nähakse, siis peab ta kindlasti maani täis olema, isegi juhul, kui alkomeeter näitaks miinuseid!!!

Mul pole piisavalt sõnu, vähemalt praegu mitte, et öelda, kui väga ma tahan nende võitu. Meie võitu. Seega ma lihtsalt kordan: ma armastan seda meeskonda!

Aga teate mis! Ma usun ikkagi, et me võidame! Usun lõpuni! Mul võib olla hirm, et me ei võida, aga ma usun ja loodan, et võidame!!! Annan oma hääle selle heaks:)

*Ma vihkan tribüünitäit tuimasid pealtvaatajaid. Elage kaasa, toetage omasid, kui seda kõige rohkem vaja on- siis kui ollakse kaotusseisus!
*Ma vihkan mõttetut sõimlemist kohtunike ja mängijate suunal. Kes ei oska vilistada ja kes ei oska ikka üldse mängida jne... Ja miks te, sõimlejad, siis tribüünil istute??? Kui te olete niiiiii osavad, siis kobige platsile ja tõestage oma osavust!!!!


Indrek Visnapuu&Co, kui Te teate veel mõnda moodust, kuidas meeskonda aidata (peale hääleka kaasaelamise), siis andke teada!!!!

5 comments:

  1. Usku ma veel kaotanud ei ole. Ma usun nagunii lõpuni, isegi siis, kui pärast järgmist mängu peaks seis 0-3 olema...
    Aga... Ausalt, ma teadsin eile juba ette, et... nii läheb. Täpselt samasugune kole.. kuidagi abitu ja lootusetu mäng nagu eelminegi:( Üleüldse... mul oleks nii palju öelda, aga ma vb toksin selle Sulle kunagi msni, mitte siia.

    Mis puutub publikusse ja nende nõmetsemisse, siis mul on siin kaasvaataja, kes teeb üksi kogu selle nõmeda publiku töö ära! Ainult et talle võin ma pärast panniga virutada, poolt saalitäit rahvast on veidi keerulisem läbi peksta:D

    Ja seda ka, et usu või ei, Kadi-Ly vigises eile viimased 5 minutit. Vigisemine on vale sõna... päris lärmakas oli tegelikult:D

    Sorry, et ma romaani kirjutan. Kohe lõpetan:D Ainult üks asi veel: Küll see kollane päike ka ükskord pilve taha läheb ja õnn must-valgeks muutub:P

    ReplyDelete
  2. Mul oleks ka veel väga palju öelda, aga eile öösel said sõnad tõesti otsa. Aga see Zeppelin... You know... Kangas&Nööp... :P

    ReplyDelete
  3. Mulle miskipärast see team ei sümpatiseeru, kostüüm näiteks.

    ReplyDelete
  4. Ma ei oska seletada, miks Rock mulle meeldib. Asi ei ole mängijates... Mulle lihtsalt meeldib see meeskond. See on vist umbes sama nagu jalkas, et miskipärast meeldib ühe riigi koondis rohkem kui teise oma. Polegi kindlat põhjendust. Aga Rockil on ilus logo:P (See ongi pildil)

    ReplyDelete