Saturday, May 29, 2010

Rõnga-rõõmud!

Teate seda hula rõngast, millel on seespool suured punnid? Miski trenni-rõngas. Äsja sünnitanud naised räägivad, et sellega saab edukalt kaotada lisandunud kilod. Sünnitanud ma pole, aga rõnga ostsin küll! Seda on igas hinnaklassis saada: 159.- kuni 1199.- (või oli 1299.-??? Ei mäleta täpselt...) Mina hankisin endale selle kõige odavama... Mu mõistus lihtsalt ei võta, miks ma peaks maksma ühe plastmassrõnga eest pool trenažööri hinda?!?

Ma olen sellega 2 õhtut möllanud... Mõlemal õhtul umbes 20 minutit. Kas te teate kui valus see on???? Eriti teine õhtu!!!! Kui keha on niigi valus ja siis piinad edasi ennast.... See on sihuke imelik asi, et on küll valus, aga samas on naljakas sellega möllata. Mingi hasart või midagi sellist... Aga hetkel ei taha ma mõeldagi, kui valus siis veel homme on.... Loodan selle peale, et läheb üle... PS, kui esimesel õhtul jäi vaid vöökoht valusaks, siis täna on kintsud ka sinikaid täis!

Lisaks sellele on mul ka nn vedru... Mida saab venitada... Ma ei tea, mis selle õige nimetus on! tegelikult on seal 5 pikka vedru üksteise kõrval ja kahes otsas kinnihoidmiseks käepidemed. Seda asja venitan ka!

Mis minuga juhtus, et ma selliste asjadega tegelen??? Ei mina tea, tuli tahtmine! (Jooksma ma nagunii ei viitsi minna ju...) Igatahes ma kavatsen nende harjutustega kätele, jalgadele ja sabale jätkata! Annan teada, kas mõjus ka:P Kuigi teatud mõttes on raske mul oma edusamme hinnata, sest mul pole mõõdulinti, et end mõõta ega ka kaalu... Ma lihtsalt loodan, et ükskord paistab peeglist või siis saan riiete järgi teada- kui kõik kapis leiduv suureks jääb, siis mõjus;)

PS2! Eurovisiooni lauluvõistluse finaal käib! Kõik osalejad on oma laulud esitanud. Mulle meeldivad peale Belgia veel Hispaania, Saksamaa ja Norra! Esimest korda elus hääletasin Eurovisioonil... Uskumatu, aga tõsi:) Belgia poolt:P Mulle tõesti meeldib see tüüp kitarriga! Pole minu süü, et mulle kitarriga mehed meeldivad!

7 comments:

  1. ma pole kunagi hulahoopidega osanud, mõttetud asjandused, persse ööritamine ain'd. ja milleks veel ennast piinata ja sinikaid saada. sinikad (nool) lilla (nool) roheliseks (nool) kollase (nool) paranemine. Kusagil on ka RÕÕSÕKÕKS olemine.

    ReplyDelete
  2. Ma veel ei tea, kas on mõttetu asi, sest alles 2 päeva proovinud. Jõusaalis käima ma kindlasti ei hakka ja ühegi korraliku trenažööri jaoks mul raha ka pole, niiet ajan odavalt läbi. Eks need sinikad rõnga puhul oleks sama, mis lihasvalu peale jõusaali- kui trenni teinud pole, siis kindlalt kuskilt hakkab valutama.

    ReplyDelete
  3. see venitusasja nimi on: hantlid?!, ega kindel ka pole.

    ReplyDelete
  4. Hantlid olid need, mille otsa raskused käisid... Aga selle vedru nime ma ei tea:D

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete