Saturday, May 15, 2010

Tar-tu Rock! Emotsiooni pealt!!! Vol.2

Te tegite seda jälle! Pigistasite mult pisarad välja, aga seekord olid need rõõmupisarad:D:D:D

Kollane päike läkski pilve taha ja õnn muutus must-valgeks!!! Muide, kui me Rakverest lahkusime, siis seal sadas... Aga Tartus ei saja!

Ma olen üliõnnelik!!! Ei suuda muud asjalikku kokku kirjutada. Lihtsalt õnnelik! Ja kaks korda kogu meeskonna läbi patsutanud:P

Aga Scott Morrison! Sulle on mul küll midagi öelda!!! Sa kõndisid minust mööda!!! Patsu lõid, aga kallistasid mehi mu ees ja taga! Mina tahtsin ka Sind kallistada!!!! Aga Sina kõndisid mööda!!!!
Scott Morrison, You walked away!!! I wanted to hug You, but You hugged one guy in front of me and then walked by and hugged another one and then walked away!!!! That's not fair!!!

Ilusad hetked:


2 comments:

  1. Mumeelest TV'st on hulga huvitavam mängu vaadata-kuulata, eriti just näiteks jalgpalli.

    ReplyDelete
  2. Jalgpalli võib-olla küll, aga korvpalliga on mul nii, et ma tahan kaasa elada :) Ja kui ma seda kodus täiel häälel tegema hakkaks, siis kutsutaks mulle rahu rikkumise eest politsei:P Üldse mulle meeldib see õhkkond ja meeleolu mängul:D Aga jalkat pole ma kunagi kohal vaatamas käinud.

    ReplyDelete