Saturday, August 6, 2011

Minge metsa!

Ma käisin esmaspäeval metsas. Omaarust läksin seenele, aga rohkem sain pilte kui seeni... Nagu alati:) Mulle väga maitsevad seened, aga seekord lihtsalt ei olnud neid eriti palju ja kuna tühjade kätega ei saa ju ära tulla, tegingi pilte.



Mõnus ilm oli: natuke päikest ja natuke pilvi ja tuul. Mulle üldse meeldib mets ja metsas olla, aga eriti meeldib mulle kasemets! Ja seal ma olingi. Kuulasin kaskede kohinat ja mõtlesin, et minust ei saa kunagi linnatüdrukut, ma armastan metsa mühinat, puid enda ümber. Vaatasin läbi kase latvade sinist taevast ja valgeid pilvekesi- tõeline rõõm!

Päeva teises pooles jõudsin otsaga maale. Niitsin "muru"... Tegelikult ulatus see võimas ristik ja lõikehein poole sääreni ja kohati peaaegu põlvini, aga mu pisike elektriniiduk sai asjaga hakkama:) Kas te usute, et mulle jubedalt meeldib muru niita? Tohutult meeldib... Nautisin sajaga!

Korjasin vahepeal punaseid sõstraid ka. Igasugune marjade korjamine on ka hästi vahva minu arust. Ämber kõhu peal ja näppupidi põõsas:D Eriti äge on asja juures see, et mina ei pidanud pärast nende marjadega midagi tegema, lihtsalt korjasin ja olin põõsas õnnelik! Vaene tädi pidi neid pärast mitu päeva aurutama ja pudelisse-purki toppima.... Aga talvel jooja olen küll;)

Ma jõudsin nii palju ja ma sain nii palju selle päeva jooksul. Ma mõtlen seda, et see metsaskäik ja maal muruniitmine ja marjade korjamine küll väsitas, aga ma sain sealt niiiiiiii palju energiat, see oli tõeline puhkepäev, eemal igasugusest palavast ja nõmedast linnast ja igapäevastest väikestest muredest.

Saatke keegi mind metsa, palun?!

No comments:

Post a Comment