Tuesday, August 16, 2011

L490

Mäletate seda nohurohu reklaami, kus Peeter Oja kehastatud tohter ütleb, et kui miski nohu vastu ei aita, "...siis me võtame selle nina MAHA!!!"? Ma olin üsna veendunud, et sama "ravimeetod" toimiks ka mu peavalude puhul, et võtame pea maha...

Tabletid pole mu peavalu vastu kunagi eriti tõhusad olnud, aga nüüd ma leidsin ravi! Täiesti idiootne, aga nii see on: Thirty Seconds To Mars - "L490"!!! Tegelikult on sel laulul isegi kahtepidi toime- see võib peavalu nii tekitada kui ka ära võtta:)

Et mismoodi? Laulu alguses on umbes minut aega pininat, või undamist, kuidas soovite... Kui mul on peavalu ja ma kuulan seda laulu (kaasaarvatud pininat) hästi kõvasti kõrvaklappidest, siis mul kaob peavalu ära! Või on see undamine lihtsalt nii palju valusam, et peavalu pole pärast enam miskit tolle kõrval. Ei tea, aga mul saab kergem...

Samas, kui peavalu ei ole ja seda lugu kuulata, siis on see undamine ikka väga valus kuulata ja parimal juhul tekib sellest peavalu.

Ma olen ikka idiootne inimene... Aga mu peavalu on peale selle laulu kuulamist mitu korda laiali läinud. Nüüd ma katsetan seda asja täiesti teadlikult, kui nüüd ka toimib, siis on see mingi täielik magic lugu!

Kuskil allpool postituses on ta olemas, aga kes kaevata ei viitsi, siis siin ta on uuesti:


2 comments:

  1. Peavalu ei tekita, aga jube häiriv on see lugu minu jaoks küll:D

    ReplyDelete
  2. Pinin on karm, aga alates 53st sekundist on ta mu telefoni helin! Kogu laul on kummaline, aga see keskmine osa mulle kohutavalt meeldib!

    ReplyDelete