Wednesday, August 10, 2011

Häid jõule :)

Mul käis Päkapikk!!! Ükskord...

Eile õhtul otsisin voodivahelt taskurätikut, seda mille ma pisut varem sinna pistnud olin, ja leidsin ŠOKOLAADI!!!!! Sellise pisikese, mille peale oli joonistatud SUUSKADEL JÕULUVANA!!!!!

Huvitav, mis aastal see Päkapikk käis? Šokolaadi taha on kirjutatud "Parim enne: 21.09.10" seega ilmselt mitte viimaste jõulude ajal vaid aasta või paari eest... Niiet see suuskadel Jõuluvana passis mu padja alla vähemalt poolteist aastat!!! Väga kahtlane Jõuluvana.

Kas šokolaad läheb hapuks ka? Kuidas halvaks läinud šokolaad maitseb või välja näeb üldse? Ma arvan, et seda ei tea keegi, sest sellist asja polegi varem juhtunud, et šokolaad halvaks läheks, sest normaalsed inimesed söövad šoksi enne ära!

No comments:

Post a Comment