Thursday, December 13, 2012

MUSE vol1


...midagi asjalikku ma veel öelda ei suuda...

Unsustainable ja Supremacy
... ja "There õhthušt Thallinn!":D:D Nii nad saabusid.



Map of the Problematique



Follow me 
(Minu leiate lava etteulatuvast osast õige pisut vasakult, laulja käeulatuses)



Panic Station



Resistance



New Born
Viletsa heliga ja äkki saab otsa, aga vaadake pilti:)



Undisclosed Desires
...sest mulle meeldib see laul! Mis sellest, et pilt on kehvake, heli on ju hea.



Uprising
Ka Muse koosneb vaid inimestest, ehk siis kui Matt Bellamyl sõnad sassi läksid:)



Time Is Running Out
Poolepealt ja kehvake, aga vaade sarnaneb sellega, mida mina nägin. Mina asusin veidi vasakul, Matti ees.



Plug In Baby
...ehk siis kui rahvas hulluks läks:) Heas mõttes!



Knights Of Cydonia



Survival
Olümpialaul, kontserdi täiest viimane lugu





No comments:

Post a Comment