Saturday, October 6, 2012

Oi aegu ammuseid...

Järgnevad read on kirjutatud umbes 5 aastat tagasi paberile ühest tüüpilisest hommikust meie 'peres'. (Aeg, mil nett tuli juhtmest otse minu lauaarvutisse) Toksin teksti siia sellisena, nagu ta on, sõna-sõnalt, rida-realt ja viga-vealt.

"Kui sa kohviga ei tulnud võid ära minna!"- üks armsamaid "Tere hommikust!" variante, mis mulle öeldud on:) Aga enne, kui mind nii tervitati juhtus veel toredaid asju!

Evely pidi täna hommikul (meie mõistes ÖÖSEL) 8ks koolis Pulleritsuga praksis olema. Ta kell (=mobiil) piiksus vist mingi 6.40 või 6.45, aga Ta tahtis veel 10 minti lebotada ja pani kordusäratuse peale.

Mina ärkasin 7.41 ja mõtlesin, et Evely peaks juba bussipatuses seisma, aga Ta vägagi tudus mu kõrval!!! Ja mina mõtlesin, et pole mõtet Teda äratada, sest 7.40 läks buss ja vaevalt, et Ta enam selle peale oleks jõudnud! Või kui olekski jõudnud, siis Ta oleks pidanud pidžaamaga minema... Pullerits oleks ilmselt Talle siis sõbralikud hullari tädid-onud järgi kutsunud...

Evely ise ärkas 8.25, kui Talle sõnum tuli, mille sisu oli umbes selline: "Kas Sa tead ka, kus Sa praegu olema pead?!" Sõnumit LUGES Ta umbes kell 11 alles, aga kui sõnum TULI, vaatas Ta ainult kella ja avastas, et Pulleritsu juurde Ta ei jõua ning... TUDUS EDASI:)

Mina ärkasin 10.22 ja esimene mõte: Riivo küll kooli ei läinud 10ks nagu Ta lubas, muidu ma oleks kuulnud, kui Ta laamendab! (St jookseb köögi ja külmkapi vahet, käib läbi meie toa rõdul suitsukal, pakib end esikus kokku...) Teine mõte: mu äratus röögib 8 minuti pärast... Tukkusin edasi kuni ta röökiski. Siis küsisin vaikselt Evelylt, kas Ta ikka veel tahab 11.10 bussile jõuda, et koju minna. Selle peale Ta krabas oma telefoni pihku, vaatas sealt kella ja teatas umbes midagi sarnast: "Oh pe***!!!" Taaskord oleks Ta pidanud kohe ja pidžaamas minema jooksma, et bussile jõuda:) Ta ei teinud seda:) Me hoopis veendusime selles, et Evely mobla kordusäratuse süsteem ei toimi! Kui see 10 minti täis saab ja kordusäratus röökima peaks hakkama, siis kaob äratust tähistav kelluke telefoni ekraanilt ära ja telefon on täiesti vait!

Ja siis me hakkasime teineteist voodist üles peksma! Sõna otseses mõttes peksma! Mina klobisin Evelyt padjaga ja Evely mind Dollyga!:D Ja kui Ta mulle pihta ei saanud, siis oli Tal vabandus valmis: "Sa katsu ise Dollyt kõrvadest juhtida!":D Kokkuvõttes: meil oli naljakas hommik:)

Lõpuks me ronisime voodist välja kohvi ja süüa tegema jne... Siis avastasin mina, et ma ei tea, kus mul loeng toimub, kuhu ma omast arust minema hakkasin... Võtsin oma kohvi ja suundusin kõrvaltuppa arvuti ja neti juurde. Nii kui ma ust paotasin, teatati mulle teki alt: "Kui sa kohviga ei tulnud, võid ära minna!":D

Ja täna hommikul Riivo ei ahastanudki: "Kes mu kausikesest söönud on?!" Ma nii oleks tahtnud öelda, et MINA! :D

2 comments: