Thursday, April 26, 2012

Ootas reedet, enam nii palju ei oota...

Niitoreniitoreniitore...

Miks minuga nii juhtub??? Mille kuradiga ma selle ära teenisin?!?

1. Tahan ühte hädist 3,90 eur maksvat asja netist osta. Ja mis juhtub: katsetan kahe erineva kaardiga kokku viis korda, iga katse broneerib kontolt 1.-eur; lõpptulemus- ajan pangatädil juhtme sassi ja ostu peab tegema sõbranna, maksan Lattes ja kakaos...
2. Tahan netist (minu jaoks) väga olulist ülekannet vaadata- sõbranna ostab jälle minu eest, ootame kohustuslikud 48h vastus, siis saadame 3 paanikameili, millest kahele esimesele järgneva nädala jooksul ei vastata. Viimasele vastatakse et oodake veel 24h, aga ka see aeg on möödas ja vajalikku koodi mul ikka ei ole!!!! Üritus algab 26h pärast....

Te ei kujuta ette, kui väga ma tahan seda näha. Ma olen kõik teinud, mis teha saab ja ma ikka ei näe.

F*** you! Lihtsalt... f***!


No comments:

Post a Comment