Sunday, November 21, 2010

a-ha, vol4!

Ma tulin koju neljapäeva õhtul. Siis rääkisime Emaga igasuguseid viimase nädala uudiseid ja kobisime magama ära. Reede lõuna ajal, kui Ema töölt tuli, nõudis, et ma Talle a-ha kontserdi videosid näitaksin ja üldse a-ha playlisti mängima paneks. Seda ma tegingi, rõõmuga!!!! :) Nii me siis kuulasime ja vaatasime a-ha'd ja mina muudkui jahusin kontserdist ja a-ha ajaloost....

Vahepeal me rääkisime muust ka, aga ikka ma suskisin meie jutu sisse mingeid fakte ja meenutusi a-ha'st. No mul seoses nende lauludega tuli vahepeal (minu arvates!!!) huvitavaid asju meelde! Jaaaaaa siis laupäeva lõunaks sai Emal minust siiber! Küsis, kas ma millestki muust ka suudan rääkida!!!:):):)

Ei suuda!!!!:):):) Sellest ma Teile, kallid lugejad, enne kontserti rääkisingi! Et Te ei kannata mind välja varsti... Isegi mu Ema ei suuda mind kuulata:):):) Ma siiski luban, et ma vahepeal üritan ka Teie peale mõelda ja ka teistest teemadest rääkida;) Töökaaslastel on näiteks päris hästi läinud, nemad ei kurda üldse:) Vist... Pole nagu kuulnud vähemalt...

PS1. Üks huvitav asi veel: ühel õhtul peale kontserti sain ma täitsa avalikult mitu tundi järjest a-ha'd kuulata!!! Ja Riivo oli samas toas ja täitsa nõus sellega, et ma neid kuulan!!!! Pärast ütles, et polnudki väga hull:) Võib-olla Ta valetas, sest ma olin tükk aega juba vingunud, et ma tahan a-ha'd kõllidest kuulata:) Samas oli 84 laulu hulgas ka 13 üllitist Mika'lt... :)

PS2. Selle olen ma ka unustanud eelnevatesse vol-idesse kirja panna, et nad jätsid niiiiii paljud hitid laulmata!!!! a-ha noh, kes siis veel???!!!! Näiteks "Lifelines", "The Swing Of Things", "Train Of Thought", "Touchy!", "Velvet", "I Call Your Name", "Slender Frame", "Early Morning", "Cosy Prisons".... Ma ei mõtle nüüd, et nad esitatud lugude hulgast midagi laulmata oleks võinud jätta, vaid kontsert oleks lihtsalt umbes 4 tundi pidanud kestma!!!!

Hea, et mul blogi on, eksju? Siis Te ei pea koguaeg seda juttu kuulma, saate lihtsalt lugemata jätta:) Karta on, et mu blogi on tükk aega veel igav, see oli alles vol4... I'll be back sama teemaga!!!

No comments:

Post a Comment