Saturday, November 6, 2010

a-ha vol2

Ma käisin öösel poes! Kaubamajas oli Ostuöö ja soodukad... Alguses, kunagi natuke aega tagasi, ma arvasin, et ma ostan sel ööl kudumisraamatu, aga siis käisin ma a-ha kontserdil ja nüüd pole mul mitte "Kuduja käsiraamat" vaid a-ha "25: The Very Best of a-ha"!!! Ja ma oleks sealt vähemalt kahte nende plaati veel tahtnud... Niimoodi siis...

Iga päev vahin veel pildid üle ja vähemalt osad videod, mis ma tegin. Need on heli poolest küll jubeda kvaliteediga, aga mina ise tean, et tegelikult oli esitus suurepärane! Ja selletõttu ma neid aina uuesti vaatangi...

Tegelikult on mu fotokas natuke lollakas, ta salvestab täitsa normaalse pildiga nii odava aparaadi kohta, aga heliga on tal mingi mure- laulja hääl jääb normaalselt videosse, aga taustamuusika ei ole kohe mitte kuidagi normaalne! Niiet videost on kosta mingit summutatud muusikat ja väga ilus laulja hääl:) Igaks juhuks kordan selle üle, et Morten Harket on maailma ühe ilusama hääle omanik!!!! :):):)

Niisiis istungi klapid peas arvuti taga... Ma kõigest hingest püüan ümberkaudseid säästa sellest 3-4 lausest, mida ma pidevalt korrata tahaks, klapid ja arvuti aitavad seda teha:) Ma kirjeldaks oma kontserdi elamust palju värvikamalt, kui ma vaid teaks selle jaoks sõnu.... "Väga hea" ja "super" ja "suurepärane" on liiga magedad väljendid minu emotsioonide kirjeldamiseks! Need tuleks kuupi võtta ja 100ga korrutada!!!!

PS, ükskord näete Te kõik mu kontserdi pildid ja videod ära! Ma sunnin Teid!:):):)


So if you’re careful
You won’t get hurt

But if you’re careful all the time
Then what’s it worth?

2 comments: