Wednesday, March 24, 2010

Vaatan, aga ei näe

Operaatoritöö on Torino Iluuisutamise MM-il lausa super! Just 1-2 uisku ongi need, mida ma tahan neil võistlustel näha!!!! Paarissõidu ja jäätantsu ajal oli vahepeal kaadris ka 3-4 uisku! Niiiii lõbus! Ja kui hea ülevaate saab nii kavadest ja uisutajatest! Aa, ja mõnikord olid kaadris ainult uisutajate naeratavad näod! Aga nad võivad ju mööda jääd naeratades ringi ka roomata!!! Kust ma tean, kui mulle muud ei näidata?!

Kas keegi saaks palun öelda nendele operaatoritele ja režisööridele, et kui nad muud teha ei oska, hoidke uisutaja(d) täies pikkuses kaadris ja sellest piisab! Sellisel juhul saan ma valida, kas vaatan uiske või uisutajate nägusid. Ärgu üritagu näidata piruettide ajal uiske kaadris, 1,5 võistluspäeva on näidanud, et nad ei saa sellega hakkama!!! Lootusetu üritus, sest uisutajatel on kalduvus liikuda ja liigutada ning nende püüdlused näidata jalgade tööd suures plaanis on lõppenud siiani palja jää näitamisega, sest nagu ma juba ütlesin- uisutajad ei püsi paigal!!!!!

See on nagu ühel suusatamise MM-il Saksamaal, kus eraldistardist sõidus näidati vaid 2-3 sakslannat ja mitte ühtegi liidrit....

Aga Teie seal Torinos, Teil on võimalus end parandada! Ma palun, väga ilusti palun:)

Ja lõpetuseks- ma lihtsalt armastan meeste iluuisutamist! (Nagu mõni veel ei teaks...)

PS, Brian Joubert just lõpetas oma lühikava... Super!!!! Siiralt hea meel, et tal hästi läks!!!!! Teiste hulgas armastan ma Teda ka:P

No comments:

Post a Comment