Monday, October 26, 2009

Natuke naeru

Sobrasin oma arvutis ja leidsin faili, mille nimi on: "Evely naljad":D:D Kuna laused selles on öeldud ja kirja pandud selle aasta jaanuaris või veel varem, siis enam ei mäleta täpselt, millest jutt... Aga naljakad on nad ikka:


E: "Ära midagi naljakat ütle, ma ei saa üles kirjutada praegu!"

E: "Ma teen sulle mingit jota-joont!!!"


M: "Ma tahan pissile!"
E: "Ma tahaks ka kuskile minna!"


Arvuti jupsib: "Mu hiir erutus! Issand ma pole veel näinud, et mu hiir nii paanikasse satuks!"


Evely õpib:

"Mu eelmises aines me ei olnud perekond."

Peale arutelu, kes on illegaalne laps ja kes mitte, tegi Evely kokkuvõtte: "Mingi patupesa on meil siin ikka küll!!!" (Maarja on illegaal, Riivo mitte; Evely on abielu mõiste järgi illegaal, perekonna mõiste järgi mitte.)

"Aa, oot- oot... F*** You!!!! Pane mulle ka, palun!"

"Together with a... missugune peer? (beer) aa, cold jah!"

E: "Keegi paneb limonaadi vä??? Pane mulle ka!!!"
R: "See on Evelyle pandud limonaad."


Evely naljade vahele lisas Riivo ka omi:

R: "Tsintsu kakabki kogu selle lämmastiku välja, mis ringleb!"

R: "Ilmselt läx see õhkutõus neil natuke võssa, ehk siis jõkke!"


Lõpetuseks üks MSN vestlus:

Riivo says:
kohvi tahad?
Maarja says:
ikka tahan
Riivo says:
ok, ma lähen siis vetsu


Ja teine vestlus:

Riivo just sent you a nudge.
You have just sent a nudge.
Maarja says:
mis mure?
Riivo says:
ma olen nii loll ja laisk


Rohkem selliseid faile ma kahjuks ei leidnud oma arvutist :( Aga tänaseks aitab küll!

No comments:

Post a Comment