Monday, October 19, 2009

Evelyle :P

No kas mina saan ka ühe korragi seda, mis tahan??? Ma nõuan a-ha'd Eestisse!!!!!!

Ja kas Te kujutate ette, nad julgevad jälle laiali minna!!!!!! Ma sain selle jubeda uudise juba neljapäeval (15.okt), aga mul on hing siiani haige! Ma lihtsalt ei saa sellest üle!!! Kurat! Ma olen siinkandis vist ainuke loll, kellele a-ha meeldib, aga mul savi! Ma tahan neid siia! Ja ma ei anna seda neile andeks, et nad laiali lähevad! Vähemalt mitte veel...

Suuuuuur nuuks... :'( Tõesti suur...

PS! Ma isegi poetasin pisara nende pärast... Põrssakari... Täiesti haige, kui kahju mul on!

2 comments:

  1. :O:O
    Ma tänan Sind muidugi südamest, aga arumaeisaa, miks see lugu mulle on? Üritad mind mõnitada või rõõmustada? :D
    Aga, ausõna, ega ma a'ha-d niiväga ka ei vihka, et nede laialimineku pärast hullult rõõmustaksin... Pigem on mul ükskõik:D

    ReplyDelete
  2. Sinu reaktsioonid a-ha mainimisele olid lihtsalt nii naljakad, et ma kohe pidin Sind kiusama:D:D

    Seda ma usun, et Sul just kahju pole, aga ma tunnen Sulle ette kaasa, sest Sa pead taluma MIND! Ma arvan, et peale meie järgmist kokkusaamist on Sul ka kahju, et nad laiali lähvad ;)

    ReplyDelete