Wednesday, February 17, 2016

Vaba päev

Kas võib olla, et ma näiteks laupäeval ütlesin, et mul on sel talvel korra olnud nohu, aga haige pole ammu olnud...? Nojah, see viga on nüüd siis parandatud...

Mitu päeva on olnud nõme väike palavik ja veel nõmedam suuuuuur nohu, köha on ka. Üldse on äge olla, teise tuppa kõndimine võtab võhmale. Täna poole kümnest hommikul olen aevastanud ja nuusanud vaheldumisi, 2 minutiliste pausidega selles tsüklis, ja ma ei liialda!!! Kõhulihased on valusad, mul on tekkinud uus hobi ja hasart: kas jõuan taskurätiku haarata enne kui aevastades käed täis tatistan! Palun vabandust, liiga palju infot.... Aga no s*** on olla, mu aju ei tööta, sel on teised probleemid praegu... Aaaaa, migreen oli ka täna! Kuna mul on selle vastu imeline pisike tabletike, siis sellest sain vähemalt jagu.

Muidu on kõik hästi.

*Käis õues, sest päike loojus. Raske oli, aga taskurätikud said otsa.










No comments:

Post a Comment