Tuesday, September 13, 2011

Vanad asjad

Kolasin oma blogis... Ma tahaks mõnda vana postitust/arvamust kommenteerida!

1. Suhtlusportaalid

Aasta on 2010, kuu on jaanuar. Seal on kaks suhtlusportaalide teemalist postitust (2. ja 4. jaanuar). Olin just teinud twitterisse konto ja hädaldasin, et ei saa selle portaali mõttest aru. Nüüd saan! :D:D Parem hilja kui mitte kunagi, eksju;)?

Minul on twitteri konto selle pärast alles, et lugeda-näha, millega mu lemmikud kuulsused, nende bändid ja muidu huvitavad asutused tegelevad (Theo Hutchcraft; Jared Leto&Co; Mika; Tartu Ülikool; Tartu linn; National Geographic...). See ongi asja mõte! Minu jaoks. Ise säutsun ma harva, nagu ma ka vanas postituses arvasin, et head siristajat minust ei saa, aga vaevalt see kedagi huvitab, mind loeb vaid kaks inimest...

Teiste suhtlusportaalide kohta: reiti mul pole enam ammu, MuSpace'is pole käinud vist umbes aasta ja orkutit külastasin viimati märtsis. Nende aeg on lihtsalt läbi. Twitter ja facebook on alles:) Hetkel tundub, et jäävad ka, vähemalt mõneks ajaks.


2. Huumor

Ei midagi konkreetset, aga lihtsalt.... Mulle endale tundub, et mõni postitus on päris andekas! Naersin, kui uuesti lugesin ega suutnud uskuda, et ma ise selle kirjutanud olin...


3. a-ha

Märkasin, et 2010. aasta novembri postitused on kõik a-ha'st. Aeg on edasi läinud, lemmikuid on juurde tekkinud, aga a-ha on endiselt mu elu armastus muusikalises mõttes. Mulle tõesti ja väga meeldivad ka Mika ja Hurts ja 30 Seconds To Mars, nad on kõik omal moel võluvad, aga... a-ha'd armastan ma vist siiski pisut rohkem kui ükskõik millist teist bändi või muusikut.

No comments:

Post a Comment