Sunday, September 19, 2010

Under my umbrella, -ella, -ella, -ee, -ee

Mis selle vihmavarjuga on??? Miks see niiiiii-iiiiii imelik on, et ma EI kasuta seda asja???? Enamusel on sellega millegipärast väga raske leppida...

Mulle ei meeldi vihmavarjuga käia! Teda tuleb hoida ju, see on tüütu. Ma liiklen enamasti linnaliinibussidega, mis tähendab, et vihmavari tuleb selleks ajaks kokku voltida, aga ta on endiselt märg ja seetõttu kotti panna teda ei saa, ta peab käes edasi tilpnema ja bussis ei tohi kellelegi vastu ka puutuda, sest siis saab ju see teine märjaks.... TÜÜTUS KUUBIS!!! Lisaks sellele on väljas tuul! See sikutab vihmavarju omas suunas ja kui eriti hästi läheb, lööb tagurpidi kah! Milleks seda kemplemist vaja on? Ma ei sula ju üles! Täna sai tõestatud, et mu veekindel meik on seda tõesti.... Niiet pole mingit probleemi:)

Ja üldse, minu arust on kõige mõttetum päästa vihma käest juukseid! Ka vihmavarjuga saavad riided märjaks ja mis kõige hullem- just püksid! Misiganes jakk või jope ka peal poleks, sihtkohta jõudes saab selle eemaldada ja kuivama panna, aga mida paganat ma teksadega teen??? Ilma püksata ju ka ei saa, et võtan need kah ära ja panen kuivama....? Niiet- juukseid, mida vihmavari kaitseb märjaks saamise eest, on kõige lihtsam kuivatada, aga riided saavad nagunii märjaks. Niisis, ma säästan end vihmavarjuga maadlemisest, sest märjaks saan ma niikuinii!

Pealegi... Vihmavari kipub igale poole ununema.... Poodi, bussi, kellegi juurde... Milleks raha raisata?!?

Kas on veel keegi, kes tahab teada, miks ma ometi vihmavarju kaasas ei tassi???? :):):)

4 comments:

  1. kokkupandava vihmavarjuga pole asi nii hull kui nendega mis kokku ei käi..., aga võta kilekott märja varju jaoks:))

    ReplyDelete
  2. Aga miks mul peab miski üldse käes tolknema??? Siis ma pean ntx bussis ikkagi kotist kilekotti otsima... Siis hakkab buss sõitma ja ma lendan kuskile pikali, sest ma ei saa kuskilt kinni hoida, sest ma kolan mööda käekotti ja otsin kilekotti... Eiiiiii taha mina vihmavarju! :):):):):)

    ReplyDelete
  3. olen n-ö nõus, et käib närvidele ja võib isegi eluohtlik olla:D

    ReplyDelete
  4. Tegelikult mulle lihtsalt meeldib vihmas jalutada... Need on lihtsalt arukamad põhjendused märjaks saamisele, mis on ka õiged ;)

    ReplyDelete