Monday, July 5, 2010

Suvi

Ma tahaks suvel kuskil käia! Kasvõi paar päeva! Minna nädalavahetuseks näiteks kuskile randa... No kuhugigi! Aga ma olen nädalavahetused tööl! Mõnikord harva on laupäev vaba. Ja ma ei saa mitte kuskile minna.

Teiseks pole mul mitte kedagi, kellega minna, siis kui ma saaks minna. Heal juhul leiaksin inimese, kes minuga kaasa tuleks, aga tema saab ainult nädalavahetusel, kuid mina olen ju kõik laupäevad ja pühapäevad tööl! Ja siis kui mina olen vaba, on tema tööl.

Kolmandaks pole mul eriti palju raha, et kuhugi minna... Mingi pisikese bussireisi saaks teha, Lääne-Eestisse näiteks... Telk on mul ju ka olemas, kuskil leiaks ikka rannakese, kus saaks putka püsti lüüa ja paar päeva RANDA nautida. Ma ei taha üksi minna ja algabki ring otsast peale....

Äärmiselt "meeldiv" on ilusad suvepäevad linnas passida teades, et kui oleks keegi, kellega minna ja oleks rohkem rahalisi võimalusi, kui oleks auto jne... Oleksid need päevad palju toredamad... Aga mul pole midagi! Ilusat suve mulle!

2 comments:

  1. kas sa vabu päevi ei saa võtta nädalavahetustel?

    ReplyDelete
  2. Ma olen puhkuste asendaja, pole vahetada kellegagi, sest keegi puhkab alati ja teistel ka vabad päevad ja graafik läheb alati nii, et mina pean nädalavahetuse tööl olema. Eks see oli ju ette teada, kui selle töö jälle vastu võtsin:) Ja mõne nv annab ka ära vahetada, kui kindlasti vaja. Tegelikult meil selline sõbralik kollektiiv, aga ma ise ei taha palju vinguda.

    ReplyDelete