Friday, March 20, 2009

Tädi Reginale :'(

Ma ei suuda uskuda, et nii läx... Ma teadsin, mis ta Sinuga tegi... Kuid ometi lootsin, et ta siiski jätab Su rahule... Siiralt lootsin...

Sulle sai ju öeldud, et ära lase teda sisse, kuid Sa ikkagi avasid talle uxe? Mix? Mida ta ütles? Milline vale tal varux oli? MIX OMETI???

Ma pidevalt mõtlen selle peale, mida ta Sinuga tegi... Kui kaua Sa kannatama pidid valu ja hirmu... Kuidas see raibe Sind veel mõnitada võis... :'( "vana naine lebas surnuna maas, köök ujus verest"... Ma ei olnud juures, kui korterisse siseneti, ometi näen ma seda pilti oma peas:'( Ikka ja jälle kujutan ette, mis sellele eelnes ja soovin, et olexin saanud midagi teha... Mida? Ma ei tea... Midagigi!!! Kuidagi aidata!!!

Ja kõik naabrid kuulsid tol ööl Sinu juurest müdinat ja isegi karjatust... Kõik teadsid, et elad üxi, teadsid Sinu julmast pojast ja sellest, et ta käib Sind tülitamas. "Reginaga ühes trepikojas elav abipolitseinik Vello ütleb, et ohumärgid olid olemas. Poega oli ema juurest isegi politseiga ära viidud." MIX keegi vaatama ei läinud, kas Sinuga on kõik korras?????? MIXMIXMIX???????? Nad ju teadsid!!!!

Sa oled terve elu olnud üdini hea inimene, uskunud alati kõigist head ja oled selle eest ka nii otseses kui kaudses mõttes pexa saanud... Üxki heategu ei jää karistamata, ei jäänud Sinugi omad... :'( Sa ju kasvatasid oma poegi hästi... Üks suri juba ammu ja teine "tasus" Sulle nii!!! Kust see viha küll tuli? Mis inimene ta on? Tappa oma ema...

Sa uskusid Jumalat. Mix Ta Sind ei aidanud? Mix Ta lasi NII HEAD inimest sedasi kohelda? Kogu elu.... Isegi vanadusse ei lasknud Ta Sul surra!? Kus on Jumal, kui Teda vaja on?

"Naabritele tavatses Regina vahvlitorti kinkida."- Jah, need vahvlitordid... Neid sain minagi päris mitu:) Hea ikka vahel krõbistada. Sa andsid ühe ka viimane kord, kui Sind külastasin. Leppisime kokku, et ostan Sulle triikraua ja lubasin, et valin endale korralikult "tolle teise poole":) Lugesid mulle sõnad peale... Nagu hüvastijätt... Tookord ei julgenud ma seda mõtet lõpuni mõelda... Nüüd siis tean, et see oligi hüvastijätt. Ka triikraua ostsin Sulle ära... Laupäeval... Kui Sa juba tegelikult surnud olid:'(:'(:'(

Sa jääd mulle meelde väga sooja inimesena, natuke sarnane mu vanaemale:) Ehk olidki mingis mõttes teine vanaema, olid Sa ju mind ja onulapsi hoidnud, kui väikesed olime. Alati tundsid huvi, kuidas meil läheb ja muretsesid meie pärast. Ma pole kunagi kohanud teist nii üdini, läbi ja lõhki tõesti HEAD inimest! Hüvasti, tädi Regina! Loodan, et vähemalt nüüd saad rahus puhata, peale kõike seda halba, mis Sulle siin, selles elus, tehtud on...







No comments:

Post a Comment